Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Nije lako izdati

Komentari (125) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 08 april 2013 21:53
Aksa
Po ko zna koji put data je hirurški precizna analiza!

Đorđe svaka Vam čast!
Preporuke:
247
19
2 ponedeljak, 08 april 2013 22:08
Urke
Naravno da ne zaboravljamo poniženja koja su nam priuštili prethodnih meseci, sa granicom, oficirima za vezu i lupetanjem kako je „zamrznuti konflikt“ nešto najgore što nam se može dogoditi i kako nam „bez EU nema života“. Svejedno. Ne sme biti zlobe i likovanja. Ovo je samo jedan korak, koji može biti izuzetno značajan, ali isto tako može biti i samo mali zastoj na putu bez povratka. Postoje šanse i za jedno i za drugo. Jasno je, naravno, da oni nisu nikakvi „Obilići“. Daleko su i od (istorijskih) Brankovića. Ali se, izgleda, još uvek, pomalo ustručavaju da budu baš otvoreni „kvislinzi“.

Šta reći? Kao da ste mi iz duše i glave pročitali gospodine Vukadinoviću. Pošteno, objektivno i patriotski.
Preporuke:
193
16
3 ponedeljak, 08 april 2013 22:12
to je to
"Jasno je, naravno, da oni nisu nikakvi „Obilići“. Daleko su i od (istorijskih) Brankovića. Ali se, izgleda, još uvek, pomalo ustručavaju da budu baš otvoreni „kvislinzi“. I možda – zahvaljujući sticaju okolnosti, odlučnosti Srba sa severa KiM, Vladimiru Putinu, apelu crkve i nevidljivoj moći kosovskog predanja – na kraju to neće ni postati.

Ono što me u ovom trenutku najviše brine jeste to što je bila potrebna tako velika i tako teška artiljerija i aktiviranje gotovo svih patriotskih resursa za jedno tako malo i tako nemušto „ne“.
Preporuke:
167
12
4 ponedeljak, 08 april 2013 22:17
Sima
Sjajna analiza, sve pohvale rado čitanom i gledanom g.Vukadinoviću. Naši "političari" sve drugo zovu realnošću samo ne ovo što piše u članku. Ovo je naša realnost, na žalost!
Preporuke:
148
9
5 ponedeljak, 08 april 2013 22:24
možda najbolji Đorđev tekst
Ali šta su oni mislili i čemu su se nadali? Zar su mislili da su Imperiji miliji i draži od Borisa Tadića (koji je uhapsio Ratka Mladića), ili Vojislava Koštunice („pobednika nad Miloševićem“, sa kojim su ratovali), pa će sada njima, Miloševićevim i Šešeljevim naslednicima, činiti ustupke davati koncesije koje nisu hteli da čine ovim svojim svojevremenim miljenicima?
Preporuke:
174
12
6 ponedeljak, 08 april 2013 22:24
Miloš
Đorđe, odličan tekst. Sve pohvale i za sinoćni nastup u "Utisku nedelje".
Preporuke:
147
14
7 ponedeljak, 08 april 2013 22:29
eklektik
Potpisujem Gospodine Vukadinoviću.
Preporuke:
110
13
8 ponedeljak, 08 april 2013 22:33
Boris
Odlično, u potpunosti se slažem sa vama Đorđe. Nisam optimista u vezi Srbije, ali se ipak još nadam.Možda će i Srbija propasti, ali dobri ljudi i Istina neće nikada, u to sam uveren.
Preporuke:
124
7
9 ponedeljak, 08 april 2013 22:38
Goran Jevtović
Bravo Đorđe!
Preporuke:
126
18
10 ponedeljak, 08 april 2013 22:41
Lj
Do sada najbolja analiza i odličan presek stanja u kojem se nalazi Srbija!
Preporuke:
113
11
11 ponedeljak, 08 april 2013 22:49
Ja i samo ja
Daleko su i od (istorijskih) Brankovića. Ali se, izgleda, još uvek, pomalo ustručavaju da budu baš otvoreni „kvislinzi“. I možda – zahvaljujući sticaju okolnosti, odlučnosti Srba sa severa KiM, Vladimiru Putinu, apelu crkve i nevidljivoj moći kosovskog predanja – na kraju to neće ni postati.
Mislim da je ovo odražava trenutno stanje. Osećam da će se u narednih sedam dana ipak odrediti ka prihvatanju uslova koji su im postavljeni zarad ličnih sujeta i želja za vlašću. Da su drugačiji ne bi ni bili tu gde jesu.
Neka nam je Bog upomoć!
Preporuke:
121
12
12 ponedeljak, 08 april 2013 22:49
Φιλοσοφία
Bravo, i opet bravo, gospodine Vukadinoviću! Izdržali smo deceniju i više pod pritiscima. Ucjenjuju nas na sve moguće načine. A mi da posustanemo baš sada, kada je već cijela Evropska unija pred totalnim raspadom, kada je Njemačka najomraženija zemlja Evrope, iako se to bojažljivo govori, da ne čuje gazda. Kada Srbija postaje u očima drugih ono što sve vrijeme jeste: borac za svoju slobodu, prava i dostojanstvo protiv hohštaplera svjetskog kalibra!? Ako mi ne radimo za sebe, vrijeme očigledno radi! Ne odustajmo, ma kako nas napadali. Nemaju više aduta. Sve su ispucali na Kosovu.
Preporuke:
133
12
13 ponedeljak, 08 april 2013 22:54
Vlada
...čak i posle dugogodišnje pripreme, posle tolikog rada, grantova i projekata na „promeni nacionalne paradigme“ i „promeni svesti“, ubeđivanja da je Kosovo ionako već nezavisno i da je to najbolje za sve, dakle, posle svega toga i decenijskog rada na nacionalnoj lobotomiji – izgleda, ipak, nije lako izdati. Pogotovo izdati na Kosovu. Nije lako izdati tako ogoljeno i bezuslovno, pred licem savremenika, predaka i potomaka. Pogotovo, izdati bez alibija i bilo kakve vidljive i opipljive kompenzacije.

Ovo je meni najjači deo. Mada ima i drugih antologijskih mesta. Đorđe nije samo naš najbolji analitičar, nego i sjajan pisac i iskreni patriota. Da nam je više takvih na vlasti, bolje bi nam bilo.
Preporuke:
151
4
14 ponedeljak, 08 april 2013 23:04
Predrag
KAMO SRECE DA SI TI PREDSEDNIK ILI PREMIJER SRBIJE.
Preporuke:
102
18
15 ponedeljak, 08 april 2013 23:05
Trajko da traje
Aferim.Samo da znate kako je na Kosovu teško i neizvesno ovih dana.Ako je u beogradu teško kako je tek kod nas?
Preporuke:
111
4
16 ponedeljak, 08 april 2013 23:07
Igor
Svaka čast na tekstu Đorđe. Međutim, ne smemo se opustiti sada kada su odložili izdaju za koju nedelju ili koji mesec, već moramo biti spremni da se organizujemo i masovno izađemo na ulice kada bude bilo sličnih pokušaja izdaje i kapitulacije. Pored svih patriotskih organizacija, ključna je podrška studenata, koji svojom snagom, masovnošću, energijom i entuzijazmom mogu sprečiti medije i političare u udruženom poduhvatu prihvatanja secesije Kosova.

http://www.facebook.com/pages/Nova-srpska-politi%C4%8Dka-misao/199936125378?ref=hl

http://www.facebook.com/pages/%D0%A3%D1%98%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D1%9A%D0%B5%D0%BD%D0%B0-%D0%BE%D0%BC%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B0-%D1%81%D1%80%D0%BF%D1%81%D0%BA%D0%B0/392801617482237?ref=hl
Preporuke:
95
3
17 ponedeljak, 08 april 2013 23:07
Milos
Mislim da ce cela stvar da se zavrsi kao onaj slucaj kada je Dacic donekle odbrusio Evropi, pa onda brze bolje licno odneo prevod svoje izjave nemackom ambasadoru. Predstava za narod.
Preporuke:
119
2
18 ponedeljak, 08 april 2013 23:08
Srba Karanovic
Kada je kompromis tada se nesto daje a nesto dobija za uzvrat. Sta se to nudi Srbiji? Jedno uvrtanje ruke za drugom. A kako je lepo u EU, to pitajte Kiprane, Grke, Spance, Italijane... i da ne zaboravimo Britance koji zele da pobegnu iz nje.
Preporuke:
92
1
19 ponedeljak, 08 april 2013 23:08
dr FILGUD
Svaka čast,tačno od reči do reči!Radikali su kampanji govorili kakav će epilog kosovskog pitanja biti ako Vučić i Nikolić dođu na vlast,kao i uvek bili su u pravu,šteta što narod nije imao sluha.
Preporuke:
90
6
20 ponedeljak, 08 april 2013 23:11
Rio Lobo
Nije ni Đorđu lako, iz ovako prozaične teme izvući i napisati nešto kreativno i inspirativno... A vreme i događaji se tako brzo smenjuju...
Preporuke:
51
4
21 ponedeljak, 08 april 2013 23:11
Miljan
Neće biti KVISLINGA,ali neće biti ni PAMETI!
Osetivši podršku naroda, naši kvazipolitičari vikaće, iz dana u dan, sve jače NE!
Problem će, zaista, ostati u našem dvorištu - kako kaže baronica iz Brisela, pošto političkog JEDINSTVA u izboru najboljeg rešenja nećemo IMATI.
Neka je rešenje i loše, ali neka ga je moja partija PROGURALA, insistiraće srpske VOĐE!
Za bolje rešenje oni nemaju ni hrabrosti, ni ljudskosti. Ipak, LOŠI ĐACI Srbijom vladaju!
Preporuke:
61
2
22 ponedeljak, 08 april 2013 23:11
Zoran Đorđević
Naši pregovarači nikako da kažu čime nam to prete. A izgleda da su pretnje strašne. Do te mere da ne smeju ni da ih pomenu. Pre neki dan u intervjuu Politici (http://www.politika.rs/rubrike/tema-dana/Ovo-sto-je-predlozeno-ne-moze-da-prodje.sr.html), Dačić je izvrdao odgovor na konkretno pitanje:
I šta onda? Čime vam prete?

Nisu sada bitne pretnje, nego šta dalje.
Možda su pretnje toliko jezive da bi njihovo obelodanjivanje izazvalo uznemirenje javnosti, ako ne i neku vrstu pobune. Ne znam, samo nagađam.
Preporuke:
68
5
23 ponedeljak, 08 april 2013 23:14
Šanga
Dobro upozorenje. Neka znaju da su pročitani. Uzeli su tajm-aut da se ultimatum zapakuje da ga kuriri-pregovarači pokušaju prodati u Srbiji kao popuštanje Tačija pod pritiscima dobronamernih Berlina, Brisla i Vašingtona. Kanonada novih pretnji da će Srbija gladovati, ostati bez penzija, plata, belog Šengena, ozolacije, čega još ne! Kakva podlost prema svom narodu!
Preporuke:
83
1
24 ponedeljak, 08 april 2013 23:15
David Novaković
Odlična analiza gospodina Vukadinovića. Možda je neko reći da je to politička navinost, ali ne mogu poreći da sam osetio olakšanje, i moram priznati pomalo i nacionalni ponos, nakon odbijanja ovog sramnog ultimatuma. Ako je ovo, kao što Đorđe kaže, korak unazad od provalije, još postoji šansa za nacionalnim oslobođenjem od kandži zapadnih imperijalista.
Preporuke:
59
5
25 ponedeljak, 08 april 2013 23:15
SomborSrbija
Na zalost I nasu nesrecu, ovo je vas najbolji tekst. Kamo lepe srece da niste imali materijala za njegovo pisanje. Bravo g. Vukadinovicu I svaka vam vast.
Preporuke:
68
3
26 ponedeljak, 08 april 2013 23:16
Peter RV
Sjajan tekst. Sve mogucnosti jasno analizirane.
Vukadinovic je prevazisao i samoga sebe.

" Pogotovo izdati na Kosovu. Nije lako izdati tako ogoljeno i bezuslovno, pred licem savremenika, predaka i potomaka. Pogotovo, izdati bez alibija i bilo kakve vidljive i opipljive kompenzacije. I to je suština.

Od ovoga se treba plasit, ali ako urade ('drzavni vrh) nesto korektno, treba im ipak aplaudirat. U tome se slazem.
Bas sad vidjeh na TV (francuskoj i spanskoj) da je vlada odlucila da odlikuje Petera Handkea za njegovu 'podrsku Srbima za vrijeme rata'. Cekajmo potvrdjenje, ali ako je ovo istina- napravljen je ,najzad, prvi kvalitativni korak u pravcu oslobodjenja od okupacije- t.j. povratak samo-postovanja.
Preporuke:
73
4
27 ponedeljak, 08 april 2013 23:16
Rado
Đorđe, to "muljavo i nemušto NE" danas, još koliko sutra postaće takođe nemušto ali ipak "DA". Zašto? Ti si to u tekstu nagovestio a ja samo potvrđujem. Jer,ako niko nije smogao hrabrosti da se parlamentarcima iz Bundestaga suprotstavi njihovom "ultimatumu bačenom u lice Srbije", zar će neko da se suprotstavi EU i Vašingtonu koji nude čak i manje od Ahtisarija. Kada jedanput napraviš ustupak ucenjivaču, on te ne ostavlja nego još povećava ulog. Mnogi pregovarači, i oni prvi i ovi drugi, su se "izuvali (da ne kažem nešto nepristojnije) mnogo pre potoka koji treba da pregaze". Pročitani su. Veliku odgovornost snose obaveštajne službe koje su potpuno zatajile. A, kako i ne bi kada su Svilanović i Drašković ukinuli SID u našoj diplomatiji. Ipak, biće "datuma" možda ne na Vidovdan, ali biće ga. On više treba Prištini, EU i SAD nego Srbiji.A onda: stolica u UN, Vojvodina, Sandžak.
Preporuke:
70
5
28 ponedeljak, 08 april 2013 23:17
janbo
''Uzgred, navodnike bi verovatno trebalo staviti i i ovde, kod „Beograda“ i „Prištine“, jer je u pitanju eufemizam za unutrašnju upotrebu, s obzirom da je više nego jasno – i tako se to i u Briselu i u svetskim medijima predstavlja – da se radi o dijalogu na najvišem nivou između državnih delegacija Srbije i Kosova. Tužno ali istinito.''

Ja to svima kažem, mi smo bre već njih de facto priznali, ovo ''NE'' sada, nije nikakav patriotski čin. Oni su tamo razgovarali na nivou premijera, pa tako mi njima dajemo legitimitet, tj. njihovim institucijama. Drugo, pregovori su vođeni ne zbog statusa Kosova, nego zbog statusa i položaja srpske manjine na Kosovu. To bi svako trebalo da vidi. Ovo ''NE'' je samo kap u moru, kao neki mali plusić.
Preporuke:
54
1
29 ponedeljak, 08 april 2013 23:19
Drinkok Končarević
Izdaja se obavlja tako da imate utisak kao da se sve dešava na traci. Svaki političar odradi fazu, zahvat ili okret i kraj. Mi, gledaoci, mislimo da smo onog prethodnog ostavili na vlasti, ne bi uradio ono što je uradio izabrani posle njega. I tu je greška. U našem slučaju mi smo na traci koja ide u smeru koji su zadali veliki. Poslužitelj se bira prema kvantitetu ili kvalitetu operacije koja je na redu. Ovo, današnje NE jeste zastoj. Dešava se. I na najboljoj traci i u najboljoj operaciji ima kikseva. Šta je rešenje? Siđimo sa trake. Imamo mi svoje trake, svoja kola. Niko nam neće dati, već će samo uzeti. Tih koji uzimaju, otimaju, imamo i u našim redovima. Zato se moramo očistiti od takvih a ako ne, onda neće biti onih koji će otplaćivati naše kredite ili kako da kažem, nećemo imati naslednike u svetloj budućnosti koja nas čeka (?). Datum nije svetla budućnost.
Preporuke:
53
1
30 ponedeljak, 08 april 2013 23:19
SERBON
Dobar dobar tekst! Ipak imam utisak da je ovo "NE" samo kraj prvog poluvremena i da opasnost da nasi "junaci"iz drzavnog vrha vrlo lako mogu da prime i neki auto gol u drugom poluvremenu i da se obrukaju za sva vremena i pred precima i pred potomcima! Narocito ako se Brisel i SAD takticki lukavo smiluju i udele poneku mrvicu simbolicne izvrsne nadleznosti "srpskoj zajednici". Potpuno sam uveren da cak i kada bi u eventualnim nekim daljim pregovorima i dobili po koju minimalnu nadleznost da bi cak i to vremenom prosto isparilo pod pritiscima Pristine,cak i u varijanti kada bi EU dala i neke svoje garancije. Mnogo puta se pokazalo u praksi i na terenu da se garancije EU i SAD postuju samo u odnosu na Pristinu.
Preporuke:
45
2
31 ponedeljak, 08 april 2013 23:21
fristajlo
Ono što me u ovom trenutku najviše brine jeste to što je bila potrebna tako velika i tako teška artiljerija i aktiviranje gotovo svih patriotskih resursa za jedno tako malo i tako nemušto „ne“

To, što Vas sada brine, gospodine Vukadinoviću, je isto ono što je osećao svaki patriota ovog naroda, sve ovo vreme; a rezultat tog pritiska je i ovo "ne", i jasan pokazatelj koliko je potrebna monolitnost i međusobna tolerancija unutar tog patriotskog fronta, za koji moram da primetim da izostaje.
Za one koji se sećaju- ja sam jedan od retkih koji je u komentarima to "ne" predviđao, ali sam bio izložen žestokim napadima zbog svoje "naivnosti", izdajništva i malodušnosti. Oni pošteniji će to priznati; no, mnogi ovde priznanje da greše smatraju kao Bogo-izdaju, a to je u politici vrlo opasan manir.
Zato sam već nekoliko puta iznosio predlog za formiranje nekog pokreta, ili pak stranke, kako bi se ta monolitnost makar i na taj način materijalizovala.
Izbeći poraz- mala je pobeda.
Preporuke:
53
5
32 ponedeljak, 08 april 2013 23:23
Dragoslavić
-I možda – zahvaljujući sticaju okolnosti, odlučnosti Srba sa severa KiM, Vladimiru Putinu, apelu crkve i nevidljivoj moći kosovskog predanja – na kraju to neće ni postati.-
A treba dodati i Božiji prst pokazan preko studenata!
Preporuke:
46
2
33 ponedeljak, 08 april 2013 23:25
Mihailo
Senzacionalističke izjave kao što su PROPAST, NEĆE DECA IMATI ŠTA DA JEDU, su sasvim u tradicionalnom vokabularu gdina Vučića. Psihološki profil mu se nije promenio, pa je stoga pretvaranje o tihom glasnogovorniku samo novo odelce, dobro naučena lekcija za medijsko eksponiranje. Plašim se ovog (potencijalnog) diktatora u pelenama, baš zbog tihe buke koju pravi. Lukavstvo kakvo se ne da videti!!! Jesmo li mi građani zaduženi za rešavanje detektivskih zapleta, jer naša patriotska vlast nam nije rekla NIKADA da se pregovara o tome kako naći najblažu varijantu kako Srbe sa KIM pustiti niz vodu? Slažem se da ovo nije nikakva pobeda, jer se opet guraju u društvo koje im tako bahato i bolno zavrće ruku! Sad će preći na uši! Bravo Đorđe, jasno i istinito!!!
Preporuke:
61
3
34 ponedeljak, 08 april 2013 23:26
Jovo
EU I SAD - NAJVEĆI SAVEZNICI SRBIJE

Pogođeno je glavno. Autor je rekao suštinu problema. U tom smislu najveći saveznici Srbije u Briselu bili su i ostali EU i SAD.

Budući da ne daju ništa - baš ništa - nema šta ni da se prihvati od ovih što "pregovoraju".

Utoliko podržavam EU i SAD. Samo nastavite!
Preporuke:
42
1
35 ponedeljak, 08 april 2013 23:28
Laza
Ne slazem se da im treba skinuti kapu zbog jednog malog i bednog "ne".Svi oni, kao i vecina dosadasnjih politickih garnitura, do guse su se uvalili u pokusaje da udovoljne Imperiji po cenu izdaje svog naroda (ovu rec koristi autor,a dobro zna da je rec izdaja - "govor mrznje") Sta je dakle njihov realni uspeh? Neuspesna izdaja!? Kako moze neuspeh da bude uspeh?
Preporuke:
41
5
36 ponedeljak, 08 april 2013 23:30
nažalost
"U iole normalnoj zemlji ovo što sam rekao bio bi povod za prvorazredni skandal i medijsko-političku debatu. U Srbiji, međutim, to je samo jedna mala, jedva primetna kockica u mozaiku sveopšte neodgovornosti, autošovinizma i mentalne okupacije."
Ovo je prava i tačna dijagnoza.
Preporuke:
53
0
37 ponedeljak, 08 april 2013 23:32
Mile
Srbija puca po šavovima
Preporuke:
30
8
38 ponedeljak, 08 april 2013 23:38
Mile Bre
Mi ne sumnjamo ni malo u njihove namere. Zato sumnjamo u njihovu iskrenost kada kažu NE. To je kratkog roka i ubrzo ćemo biti svedoci veleizdaje. Kako treba tumačiti reči potpredsednika vlade, da će izabrati ono što će doneti manju štetu većini Srba (EU?)? Odložili su kapitulaciju (uz podršku EU i Tačija), iz razloga što su se oglasili: SPC, Dodik, radikali, Dveri, DSS (daje podršku za NE), druge organizacije, kao i studenti, Srbi sa KosMeta... Digla se graja pa su ocenili da je bolje (za sada) da odlože njihovu nameru. Odlučili su se da nas uskoro stave pred "svršen čin" i tako izbegnu reakciju. Ako bi i došlo nakon toga do reakcije, stigla bi sa zakašnjenjem pa nebi imala jačinu, kao i mnoge nanesene nepravde koje blede. Danas su "razgovarali" sa našim patrijarhom, koji je izjavio da će poštovati odluku vlade (?). Treba očekivati i pritiske na SVE medije, partije i organizacije.
Nesmemo popustiti, već naprotiv pojačati kampanju protiv izdaje!
Preporuke:
74
1
39 utorak, 09 april 2013 00:00
prva liga tekst
Svaka čast g. Vukadinoviću, vrhunski tekst napisan u jednom dahu, na žalost svih nas koji uviđamo veru i neveru ali očekujem vaš analitičarski krešendo kad se dogodi i sam čin veleizdaje, oni se neće ustručavati, siguran sam u to - a vi naoštrite pero, protiv ovakvih će svako morati da da doprinos na svoj način!
Preporuke:
51
2
40 utorak, 09 april 2013 00:01
oprez
Ima li šta da nije rečeno?
Nema.
Ima li šta što ne možemo očekivati?
Nema.
Preporuke:
53
5
41 utorak, 09 april 2013 00:10
Stradija
Hajde da vidimo koliko mi Srbi zaista vredimo danas,pošto slede zastrašivanja i prljave igre sa svih strana,iznutra i izvana.
Preporuke:
34
0
42 utorak, 09 april 2013 00:16
AntiNWO
Ma nemaju oni stida a od Boga se ne boje. Pretke su zaboravili, savremenike uništavaju a potomaka neće ni biti. Velika je iluzija da oni nešto sami odlučuju, kome još nije jasno posle svega da su to obični izvršitelji naloga. Tačno je da će Đavo doći po svoje, i da će proći kao i njima slični prethodnici, ali nama od toga neće biti bolje. Dalje, šta je sa ekonomskim uništavanjem, trovanjem stanovnika kako na fizičkom tako i kulturnom nivou, nečinjenjem u vezi Vojvodine? Nije im samo Kosovo na duši, gde je tu NE?
Sve je ovo samo predstava, psyop. Sve se nastavlja po planu. Ne znamo detalje tog plana ali znamo da je veoma štetan po nas.
Preporuke:
34
0
43 utorak, 09 april 2013 00:17
Lola
Možda sam preterani pesimista, ali gospodine Vukadinoviću ja ne mogu da verujem da kod Vas ima i malo rezerve da neće završiti započeto. Iako priželjkujem drugačije rešenje, nastupi političara zadnjih dana mi govore drugačije. Inače se sa analizom slažem potpuno do tog dela na kraju.
Šta mene zabrinjava u svemu tome je totalna otupelost naroda na ovo zlo pa i na druga koja su pred nama (prodaja zemlje na primer). I ne mogu da zamislim šta bi i kad moglo ovoliku pasivnost smanjiti.
Preporuke:
37
3
44 utorak, 09 april 2013 00:18
Iz_Norveške
Ta europska unija je zrela za otpad. Evo u Norveškoj hoće stranka centra da izađe iz "Evropskog ekonomskog prostora (EEP)". Uveli taj EEP, bez referenduma, a sad im se navlači 200 000 imigranata svake godine (danas u novinama).

A primjere Bugarske, Rumunije da nespominjem, Još siromašniji nego pre ulaska. Jug unije je priča za sebe.
Preporuke:
39
0
45 utorak, 09 april 2013 00:18
Goran Jevtović
@ Mile Bre

Bravo Mile, odličan komentar!
Sve je ovo velika prljava, subverzivna igra u kojoj svaki potez povlače oni koji su ispred Imperije zaduženi za protektorat pod nazivom Srbija i čiji operativci sede usred Beograda i dnevno vode ove ucenjene agente od uticaja koji su na vlasti.

Tako je i ovih, upravo završenih, "11 dana pakla" bila predigra, pokazna vežba za ono što sledi a to je i svečano odricanje od KosMeta.
Trenirali su živce Srbima da bi apsolvirali reakciju težišno na KosMetu i na beogradskim ulicama ali i da provere sve raspoložive kvinskiške poluge - medijske poslušnike, intelektualnu "elitu", stranačke prvake i disciplinu u strankama, policijsku i vojnu "silu", skupštinu, pravosuđe...

Naravno, da realizuju još po neki "tekući" obaveštajni i subverzivni zadačić usput - reakcija Rusije, držanje rukovodstva RS, spremnost Šiptara iz Preševa, rešenost "vojvođanera" i "sanaklija" slično.

Nema nam spavanja, tek sledi glavni udar!
Preporuke:
54
3
46 utorak, 09 april 2013 00:20
veleizdaja sigurna
ako nije danas , onda sutra sigurno.
Preporuke:
38
1
47 utorak, 09 april 2013 00:21
Lola@Mihailo
Potpuno se slažem sa tvojim rečima.
I još da dodam da ovi ako priznaju, i kako je lepo ovde napisano "izdaju", biće gori od Brankovića. On je bežao od mača i to kad je video da je bitka izgubljena. A nama koliko znam ne prete bombardovanjem. Ako prete, nek izađu pred narod kao Milošević.
Preporuke:
34
0
48 utorak, 09 april 2013 00:22
Gavrilo Princip
To majstore. Nedostaje jos jedan morbidni detalj, mada ste bili prisutni na B52 "utisak nedelje"
gde masa bitnih desavanja nije ni spomenuta nego se na primer navodi primer istog govora koji se cita svaki put prilikom secanja na bombardovanje 1999 zato sto uvek istim recima govorima o nasim ubicama i nikako da ih nazovemo milosrdnim andjelima.
Ali dosta o tome svi znamo ukus i narocito njuh voditeljke.
Rekoh morbidni detalj, o kojem je pricao onaj Tomyiev savetnik.
Dakle trazili su da ukinemo insitutcije Srbije na severu pokrajine Kosovo i da upravo vlada Srbije obezbedi sprovodjenje putem blokade severa, sankcija, rece onaj, obustvaljanja plata i td. Verovatno i na kraju intervencije zandarmerije.
Eto to vam je izmaklo da pomente a nije bas da se precuti.
Preporuke:
36
0
49 utorak, 09 april 2013 00:23
Molder
Gospodine Vukadinoviću, kapa do zemlje. Svaka čast! Imam jednu molbu. Ne znam da li čitate komentare, ali se nadam da bar moderatori mogu da vam prenesu napisano. Veoma bih voleo da napišete tekst o tome koji su nam sledeći koraci najbolji. Ok, za sada smo rekli ne. Ali svi se pitaju šta dalje? To se pitam i ja? Koji kurs u budućnosti treba da zauzmemo. Ne samo po pitanju Kosova, jer bi ova odluka mogla da se odrazi i na druge aspekte života u Srbiji. Pri tome mislim na otrežnjenje i spoznaja da od EU nema ništa. Još uvek određeni broj ljudi veruje u EUtopiju.
Preporuke:
36
1
50 utorak, 09 april 2013 00:34
Dragan
Oni su već priznali nezavisnost KIM ,ovo je samo odlaganje da to otvoreno saopšte narodu.NARODE SRBSKI SPREMI SE DA OPET IZAĐEŠ NA ULICE,I DA OVE VELEIZDAJNIKE KONAČNO OTERAŠ NA DOŽIVOTNU ROBIJU !
Preporuke:
45
0
51 utorak, 09 april 2013 00:34
jedno granično razmišljanje
Evo šta ja dumam u svojoj ludoj glavi, paradigma njihove samoljubive egzaltacije je pobeda u Kovinu, a 'narod' baš njih hoće u svom svom ludilu, hoće da oni dovršavaju stvari a svi znamo po čemu je Kovin poznat što trenutno postaje naša nacionalna dijagnoza!
Preporuke:
30
1
52 utorak, 09 april 2013 00:35
Slavomir Srpski
Precizna iako gorka osmatranja Vukadinovica: Ono što me u ovom trenutku najviše brine jeste to što je bila potrebna tako velika i tako teška artiljerija i aktiviranje gotovo svih patriotskih resursa za jedno tako malo i tako nemušto „ne“

Ipak mislim da je to zato sto je najteze PRVI put reci ne Brislu,Nemackoj i SAD (jer o tome se radi).Poziv vlade da se ipak nastave pregovori je u funkciji da to "ne" bude lakse progutano od druge strane,i da ostavi veci manevarski prostor vladi,kao i da smanji tenzije koje su izazvale pretnje Tacija.

O tome dalje ne bih gubio vreme, ali me vise brine STA ce Rusija sada ponuditi Srbiji povodom Daciceve posete Putinu.Jer bez jake podrske i poziva Rusije da Srbija zvanicno otpocne put prema Evro-azijskom savezu,kao i ocekivane ponude Rusije da vrati svoj kontigent barem na sever Kosova, ova uzdrmana vlada ce imati velike probleme da izdrzi pritiske sa zapada.

Da budem iskren:Rusija sada ima loptu u rukama, i nadam se da ce znati da je iskoristi.
Preporuke:
35
0
53 utorak, 09 april 2013 00:37
Šaran
Sjajan tekst, ovo vam je analiza života. Retko se jave trenuci "biti ili ne biti", a vi ste im svima stali na crtu i to se pamti.

Tako se to radi, sve za majku Srbiju!
Preporuke:
33
3
54 utorak, 09 april 2013 00:42
šta reći
Antologijski tekst! Mada bi bilo bolje da je naša raelnost malo bolja, pa makar Đorđev tekst bio malo lošiji :) Ali stvarno je savršena dijagnoza, bez mržnje i ostrašćenosti, ali pravedno i bez popusta.
Preporuke:
29
2
55 utorak, 09 april 2013 00:47
Arsa
Ove stvari ne razumem:1. Kako da naši naivni političari zamišljaju da će im one države koje su nas bezočno bombardovale imalo biti naklonjene prilikom bilo kakvih pregovora.2. S kim to mi pregovaramo, je li sa Evropskom unijom ili sa činovnicima te stalno bujajuće administracije- Priština je samo posmatrač za koju rade. Kako to da se za sve najvažnije odluke EU treba tražiti saglasnost svih članica, a prilikom otimanja dela druge države dovoljno je da to zatraže samo neke "više ravnopravne" članice preko svojih činovnika. Je li to organizacija u koju treba da trčimo slepo i koje su to prednosti takvog bezglavog trčanja u nešto što je med i mleko, samo da nam se još objasni ko je i kako napredovao u EU od ulaska u nju, a o čemu bi javnost trebala da zna.3. Kada će naši političari da shvate da za našu državu postoje samo novi uslovi koji se svakodnevno postavljaju geometriskom progresijom tako da će nas primiti u EU verovatno kada dođe vreme da se ta unija pod teretom birokratije sama raspadne.
Preporuke:
29
0
56 utorak, 09 april 2013 00:50
Mile Bre
"Pa, opet – posle svega i uprkos svemu – treba podržati svaki koliko-toliko ozbiljan i državoliki potez svoje vlasti..."

Potpredsednik vlade, odavno se pripremao na potez otuđivanja KosMeta uzimajući u ruke ingerenciju nad vojskom, BIA-om i medijima (pa i policijom). Sada vidi da je sve još preuranjeno pa je zato akcija i odložena. Najveća mu je prepreka - srpska JAVNOST!
Da ima poštene i dobre namere za Srbiju (i stanovništvo), zar bi zaboravio naš ustav, rezoluciju 1244 i savet bezbednosti? Međutim, prgovori su isto IZDAJA. Ako mora da pregovara ( da narod ne gladuje),zar nebi on mogao da uceni EU i Tačija sa:"Nema pregovora dok se ne ispita i procesuiraju akteri afere (od podstrekača do izvršioca) o trgovini organima"?
Nije on naivan, ali misli da je javnost naivna. Svima je jasno da dobijanjem datuma, a ni godinama posle toga nard neće biti "sitiji". Naprotiv, sedeće bespomoćno na stiroporu i "prositi".
Zato protesti svaki dan - do kraja!
Preporuke:
38
0
57 utorak, 09 april 2013 00:59
Harun al Rašid
Dobili smo na vremenu, nekim čudom. Sada treba iskoristiti vreme, naredne dane, da ovoj trojici diletanata stavimo do znanja da nema vraćanja unazad, ponovnog pregovaranja i razgovaranja sa šiptarskim Briselom. Ako se ponovo uhvate u to đavolje kolo, šiptari i Briselj će ovaj put odraditi posao...Ne dao Bog!
A Milorad Dodik neka se privremeno preseli u Beograd i ovoj trojici .... i prelivoda svakodnevno neka drži kurseve o principima patriotske i nacionalno odgovorne diplomatije.
Preporuke:
41
2
58 utorak, 09 april 2013 01:14
Petar
Gosn Vukadinovicu,svaka cast,...no ja bih ipak malo sacekao(nije lako-istina,ali,jos uvek su mi sivi),A brat Vladimir i dalje nema sa kim.
Preporuke:
18
3
59 utorak, 09 april 2013 01:17
Anka Krajina
Ali svakako je čak i takvo bledo, muljavo i nemušto „ne“ bolje od „junačke“ i brze kapitulacije koja nam se smešila...

To se medicinskim žargonom zove "terapija zbog nelagode". Znaš da će ti pacijent umreti, da mu nema spasa a ipak daješ neki lek, da produžiš lažnu nadu.
Samo su dve stvari realno moguće:
    Priznati nezavisnost Kosova ili
      Anulirati Rezoluciju Evropskog parlamenta o Srbiji, usvojenu 19. jan. 2011.

      I jedno i drugo ima nesagledive posledice.

      Naterati EU na brisanje ili neku promenu 6. tačke Rezolucije?! Čime?
      Srbija je, nažalost, na sve to pristala dobrovoljno.
      Nema tog mastora koji može iz pogrešno skrojenog sašiti dobro odelo.
      Niti pregovarača, koji može izbeći preuzete obaveze iz te Rezolucije. To je uistinu "živo blato".
      Ali ne moraš srljati u njega ako znaš šta te čeka. Izračunaj šta je skuplje.
      Preporuke:
      25
      4
      60 utorak, 09 april 2013 01:25
      Zoran sa KiM
      Započeše dijalog sa Evropom o ulasku Srbije u EU, uz nemušt uslov - da dijalog sa Prištinom napreduje!

      Dobiše podršku najviđenijih belosvetskih faktora i domaćih eurofanatika.

      Baronica je otvarala karte, jednu po jednu...

      Uoči poslednje runde, suština dijaloga postade (ne)sporazum oko statusa Kosova, uz datum - kao bonus!

      Kilavo NE - izazva divljenje svih srpskih rodoljuba i evroskeptika.

      Evolucija je čudo!
      Preporuke:
      36
      0
      61 utorak, 09 april 2013 01:27
      Ružičasti panter
      Vuna Kićo za sopstvene fotelje - a verovatno ne samo za fotelje. Ništa drugo i ništa više.
      Preporuke:
      26
      1
      62 utorak, 09 april 2013 01:28
      educator
      ...i nevidljivoj moći kosovskog predanja....
      Svaka čast gospodine Vukadinoviću. Kao profesor srpskog u osnovnoj školi i kao jedan od mnogih čuvara Kosovskog mita imam ovlašćenje da "našima" poslednji put poručim sledeće:
      1)Strašno je oružje KOSOVSKI MIT. Mnogi su mislili da znaju da rukuju tim oružjem, pa su ostali bez glave.
      2)Da se to ne bi više dešavalo, jedina realnost koju treba prihvatiti, a koja je zapisana u svim srpskom udžbenicima glasi: Kosovo i Metohija je sastavni deo Republike Srbije.
      3)U „nameštenoj“ utakmici, sa unapred dogovorenim rezultatom, NE UČESTVUJE SE, makar ti bila obećana i pobeda;
      4)Izbor između dva zla ne postoji (jer onda ne bi bio izbor)
      5)Prema epskim-kosmičkim-božijim zakonima, koji su jači od zemaljskih, ukoliko se do nekog rešenja-sporazuma dođe na bilo koji način, čak i silom, i ukoliko to rešenje POTPIŠU obe strane, ono se smatra konačnim i više niko nema pravo da se meša.Međutim, ukoliko se...
      Preporuke:
      34
      1
      63 utorak, 09 april 2013 01:31
      MR
      Gospodine Vukadinoviću,
      davno nekada, 2000. godine rekao sam mojem sinovcu; Sačuvaj karrakter, bez njega nemaš ništa. Nije me poslušao. Srbi ne sme biti beskičmenjaci, jer bez kičme si niža vrsta života. Ako baš treba, ili mora, da izgubimo Kosovo, onda ne dobrovoljno. Neka nam uzmu nasilno, nije naša krivica. Da nam bar daju deo naše zemlje ili nešto sa čime se možemo složiti, ali pristati na ultimatum je besčastno. Srbi mogu da ne vole Slobodana, ali on je dao svoj život za svoju zemlju i svoj narod a ne za šaku dolara kako to drugi rade. Dragi zemljaci, zasučite rukave ako hoćete da vam bude bolje (uzdaj se u se i u svije kljuse) i ne očekujte od tuđina da vam stvori državu, on to neće nikad učiniti, verujte mi. Živim u Americi više od 50 godina i znam o čemu govorim.
      Preporuke:
      55
      0
      64 utorak, 09 april 2013 01:37
      Srbislav
      Nada nema pravo ni u koga
      do u Boga i u svoje ruke;
      nadanje se naše zakopalo
      na Kosovo u jednu grobnicu.

      U dobru je lako dobro biti,
      na muci se poznaju junaci !
      Preporuke:
      17
      0
      65 utorak, 09 april 2013 01:40
      plitko oranje
      Voleo bih da su mi misli pozitivne,ali. Iscrpljivanje nacionalnog bica je na delu.S druge strane maksimalni zahtevi,da bi posle dali mrvicu ,a nasi sirocici proglasili za uspeh ili sta ti ja znam.Najmracnije je pre zore.Lijepo srocen tekst ,koji obuhvata stosta.Ipak kako god zamotali ovu roladu ipak ce ih istorija pamtiti kao Lose momke.Dzba vam trud sviraci.Vreme je za FRULU.
      Preporuke:
      13
      1
      66 utorak, 09 april 2013 01:53
      Goran Jevtović
      Anka Krajina
      Samo su dve stvari realno moguće:
      Priznati nezavisnost Kosova ili
      Anulirati Rezoluciju Evropskog parlamenta o Srbiji, usvojenu 19. jan. 2011.

      I jedno i drugo ima nesagledive posledice.

      Naterati EU na brisanje ili neku promenu 6. tačke Rezolucije?! Čime?

      Da li ste svesni Anka šta ste napisali?!
      Zašto bi mi uopšte "anulirali" Rezoluciju Evropskog parlamenta i koju pravnu snagu ona ima?
      Da li je ona jača od našeg Ustava i Rezolucije 1244?

      Takvi akti nemaju snagu međudržavnog ugovora i koliko je meni poznato ne verifikuju se u skupštini već primaju k znanju, odnosno za nju se glasa ili ne glasa u samom Evropskom parlamentu, koji je, usput, imitacija demokratije i pokriće za sva nepočinstva Imperije na evropskom kontinentu a i šire!

      Zbog čega bi se time baktali, zbog bezglavog srljanja u Evropsku satanističku tvorevinu u koju trebamo da uđemo (a nećemo nikada, to je njihov plan!) obezglavljeni i teritorijalno raskomadani!?
      Preporuke:
      30
      3
      67 utorak, 09 april 2013 01:55
      Brane2
      Dosta dobra analiza, mada mislim da je autor delimično promašio ili bar prebrzo odredio neke detalje.

      Čini mi se, da je prestrog prema vladi a naročito SNS.

      SNS nije kriv za izborne rezultate - "volju naroda" pa tako ni za sastav vlade.


      A ta "šarena" vlada odslikava volju i podeljenost naroda, koji ne samo da je podeljen u dva glavna tabora, nego su i ti fragmentirani i raspucali.

      Uz to, vlada je nasledila sklop izuzetno teških, nagomilanih problema.

      BAr meni se čini najnormalnije i najraconialnije to,d a se upušta u duboku analizu svih mogućnosti, pa i onih iz programa suprtonog tabora, pre nego što povuče konkretne odluke.

      Siguran sam da nije teško reći NE i ne izdati Srbiju ali i u to, da je mnogo teže ostati recimo trajno bez ionako male plate ili penzije, bez ikakve mogućnosti zaposlenja itd.

      Vučiću odgovornost nalaže, da u ovim situacijama ne može da bude heroj nego vrlo odmeren igrač.
      Preporuke:
      5
      33
      68 utorak, 09 april 2013 01:59
      Šešeljevac
      Znamo koliko je uloženo u oktobar 2000.
      Ne znamo koliko je (i šta) uloženo u oktobar 2008. a to je bitan elemenat od koga će zavisiti budući potezi i ovih i onih.
      Preporuke:
      18
      0
      69 utorak, 09 april 2013 02:03
      Brane2
      [nastavak]

      Isto tako, verujem, da u vladi znaju mnogo detaljnije sve moguće posledice ljutnje Brisela i da imaju neke osnove za zebnju li predostrožnost, koju vanjski analitičari i "analitičari" možda i ne vide.

      Možda je u igri i pripremanje naroda na nevreme.

      Možda namerno igraju tako pasivnu igru, da pritisnu na ivicu, gde će glas naroda tražiti odgovarajući protivodgovor a oni dobiti širu podršku za samostalniji put Srbije i jači domaći oslonac kod uvođenja nepopularnih mera.

      Ne bih baš tako brzo označio sve za nesposobne izdajnike - to ni statistički ne odgovra situaciji.

      U narodu uvek ima svakakvih ljudi. Ako kroz neku perspektivu svi postanu izdajnici, to vrlo verovatno znači da bar neke ta perspektiva podcenjuje.
      Preporuke:
      8
      15
      70 utorak, 09 april 2013 02:05
      ms
      Odlicna analiza situacje u kojoj se nalazi Srbija.Ali postavlja se pitanje sta dalje, jer mislim da je ovo "ne" izreceno na kraju prvog poluvremena, ali se vrlo lako moze pretvoriti u "da" na kraju drugog poluvremena.Dovoljno je da EU i SAD ponude samo mrvicu, sto bi se proglasilo kao veliki uspijeh "pregovaraca" i "ne" postaje "da".
      Preporuke:
      16
      0
      71 utorak, 09 april 2013 02:05
      educator
      -Međutim, ukoliko se do nekog (usmenog)rešenja-sporazuma dođe, čak i „milom“, ali jedna strana, ipak, ne želi da takvo "rešenje" potpiše, onda bilo ko sa strane ima pravo da se umeša... s obzirom da se smatra da obe strane nisu sposobne da do rešenja dođu;
      - Svaka izdaja, prodaja ili predaja pamti se dugo, ali se Kosovska pamti večno;
      - Ni vi, ni Srbija, ne zaslužujemo da budemo članovi ovakve Unije s obzirom da nam načela koja u njoj vladaju nikad neće biti dostižna...
      Preporuke:
      12
      0
      72 utorak, 09 april 2013 02:33
      Miko
      Postovani G. Vukadinovicu,
      Samo se ne bih slozio sa Vasim naslovom ovoga clanka.
      Mislim da sadasnja i prosla vlast bi to uradile sto i popiti casu vode.
      Ne vidim tu ni jednu moralnu i mislecu velicinu.
      Kako protumaciti silne gluposti na nasu sveopstu stetu sto sadasnja vlast napravi u kratkoj vladavini sto je vec ogromna izdaja.
      Ovaj finalni cin mislim da namjeravaju da urade na suptilniji nacin
      Kao toboze odbijaju plan a onda ce prihvatiti i progutati ta isti plan sa malim ustupkom
      I lupati sakama u prsa kako su postigli herojki cin.
      I Nobel je u igri, ali srpska nesreca nazalost ovdje ne staje...
      Preporuke:
      18
      0
      73 utorak, 09 april 2013 03:52
      Umešač @ Anka Krajina, 9 april 01:17
      Kažete da imajući u vidu Rezoluciju Evropskog parlamenta o Srbiji od 19.januara 2011, „samo dve stvari su realno moguće“:

      1. priznati nezavisnost Kosova
      2. anulirati tu rezoluciju.
      Istovremeno skrećete pažnju da Srbija „nema pregovarača koji može izbeći preuzete obaveze iz te Rezolucije“ pa je zaključak koji se nameće iz vašeg komentara da pred Srbijom faktički stoji samo jedna mogućnost –priznati kvazidržavu Kosovo.

      Koliko ja znam rezolucije su pravno neobavezujući akti a rezolucije Evropskog parlamenta su po opštem mišljenju „sveevropska govornica“ - iznošenje stava o nekom pitanju - i ništa više. Prema tome Srbija nije dužna ni da uvažava tu rezoluciju niti da je anulira. Ona je PRAVNO NEOBAVEZUJUĆA.
      A pošto je to tako, pred Srbijom stoji sledeća - jedina ispravna mogućnost - obavestiti Brisel da više nismo zainteresovani za članstvo u EU. Na nama je da tu mogućnost iskoristimo.
      Radi čitalaca NSPM me demantujte ako grešim.
      Uzgred,ko je „umirući pacijent“?
      Preporuke:
      22
      1
      74 utorak, 09 april 2013 03:59
      Predlog
      Imam jednu misao od akcije. Razmišljao sam kome da se obratim. Đorđe vi ste idealni za to. Pisaću redakciji. Hvala.
      Preporuke:
      17
      0
      75 utorak, 09 april 2013 04:45
      The Jack
      Bravisimo Dordje, ljubim Te u pero junacko.

      Narocito mi se dopao deo o slabom angazovanju i volji naroda da se angazuje na, ovoga puta vise nego opravdanim, protestima i tacnom raspoznavanju mehanizma slabljenja tog "nacionalnog maca" u ljudima. Ja popijem brdo minusa ako samo zevnem o tome, BTW!!

      Tacno je da nema organizovane snage, koja uziva opste poverenje, a da povede na demonstracije.
      Sa druge strane dobro je sto je Njegova Svetost uzeo ucesce u ovome. Barem se pokazalo da oni koji vode drzavu imaju strah od nekoga. Ne mislim na Patrijarha ili Boga, koga bi se svakako trebali bojati, vec na pobunjeni narod koji bi im lako mogao doci glave.
      Preporuke:
      17
      1
      76 utorak, 09 april 2013 05:55
      Veljko Danilović
      Prvo kratka digresija. Ne postoji kosovski mit nego kosovski zavet.Da li je neko primetio šta je mileusnić prvo izjavio obraćajući se novinarima? "Eto, odbili smo ponudu (čitaj ucenu) i sad nemoj neko da mi kuka ako ne bude bilo penzija i para za sve ostalo". Ovo je bio slobodan prevod onoga što je mileusnić izjavio. To ... je imalo nameru da izda ali nije imao hrabrosti. Jer da ima hrabrosti, ne bi ni radio to što radi. Ovo nije gotovo. Koferče govori da će se pregovori nastaviti u okviru eu. Pa da li je ovaj stvor normalan? A eštonka već pita da im mileusnić i koferče daju predlog šta oni mogu da prihvate.
      Preporuke:
      21
      0
      77 utorak, 09 april 2013 07:38
      Sanja
      "Oni koji čine izdaju maskiraju svoja dela kao patriotizam."

      "Nakon demokratije obično dolazi jak čovek… neki ga zovu diktator. To je jedini način da se povrati red iz haosa nastalog zbog demokratije. Birajte tog čoveka pažljivo! On mora biti čuvar u svom srcu. On mora biti onaj koji je pokazao da je jedina svrha njegovog života opstanak njegovog naroda. Njegov cilj mora biti da povrati zakon utemeljen na savršenom Zakonu Prirode. Ne birajte ga na osnovu njegovih reči. Birajte onoga ko je žrtvovao sve pred tiranijom, onoga koji je izdržao i preživeo. To je jedini pravi dokaz njegove vrednosti i njegovih motiva."

      - Dejvid Lejn
      Preporuke:
      22
      0
      78 utorak, 09 april 2013 07:50
      Miloš Kikić
      Izvanredan i veoma hrabar opis postojećeg stanja.
      Jedino nedostaje malo pogleda u budućnost.
      Đorđije Vukadinović je naime odlično pokazao šta se dogodilo sa onima odavde koji su davali obećanja Americi koja kasnije nisu hteli ili nisu mogli da ispune, ali nije dao predviđanje šta bi se moglo dogoditi sa sadašnjom ekipom koja nije ispunila američka očekivanja i nade.
      Ukoliko se naravno ne radi samo o predstavi za narod.
      Mislim da je važno i interesantno zbog nas a ne zbog njih.
      Preporuke:
      10
      0
      79 utorak, 09 april 2013 07:51
      Za gospodina Đorđa Vukadinovića
      Poštovani gospodine, ja i sam ne mogu da verujem da niste obavešteni o pozadini komflikta na Balkanu. Sever Kosova i Metohije kao i priznavanje novonastalih država na Balkanu nema ama baš nikakve veze sa novonastalom situacijom, krizama i nemirima na Balkanu koje intezivno traju već više od trideset godina.Ako uzmemo pojedine analize po kojima su od 102 države među 5 najgorih država po pitalju zapošljenosti 4 sa Balkana. Ako uzmemo neviđeno rasparčavanje i gušenje država u regionu, glad, bedu i siromaštvo, šta mislite o čemu se radi?Možete li sami da pretpostavite ko bi jedini mogao da ustane protiv ovakve situacije na Balkanu? Ko je jedini branio tuđe interese a zapostavljao svoje? Ko je pružao ruku svom najvećem neprijatelju? I taj neko opet može nešto da uradi što se nikome nebi dopalo. A kao vrstan novinar i analitičar recite nam ŠTA? I ko je taj ko bi mogao da zaustavi to NEŠTO?
      Preporuke:
      9
      19
      80 utorak, 09 april 2013 08:04
      Samuilo nepismeni
      Ima mnogo znakova da mućkaju.Vučiću se ne dopada crkva.Nije protivu Pešićke, ali jeste protivu peto vekovnog ropstva,stalno nešto neće a nije siguran šta hoće.Vučić kuka , izmišlja drame, laže da ćemo crknuti gladni.Čovek posumnja i u te Emirate, koji nisu EU a pomažu ,i u Rusiju koja kao da im treba da bude alibi za strah.Najviše mi smeta uverenje da bez datuma ne možemo.Da bez EU propadamo.Slavljenje onih koji nas neće, znak je neke nesreće.
      Ali izdali nisu.Nemušto, ili bučno, to nije bitno i može da bude stvar taktike.Važno je da izdali još nisu.Da li će?
      Ima znakova da se spremaju.Dajte Ahtisarija pa da vidimo.Znači li to ono Dačićevo da je Ahtisari bio med i mleko prema ovome sad.I kako to naprasno sve pada ispod Ahisraija?I kao nema pismenog dokumenta a ima ulimatuma?Sve same sumnje i nedoumice.Ali oni ne smeju da izdaju i ne mogu."Nije ostvarivo" viče Dačić.Inače on bi, ali neće Srbi na severu.Da li sve to to znači? Voleo bih da grešimo.Samo oni ne smej?A hoće li?Hoće li - marš
      Preporuke:
      19
      0
      81 utorak, 09 april 2013 08:17
      zamka !!!
      A šta će naši pregovarači ako NATO zemlje (to je to, ako ćemo otvoreno) nateraju teroriste na mali, beznačajan ustupak, što uvek mogu?
      Mislite da će imati smelosti da odbiju, kad su se ovoliko mislili kad im nije NIŠTA nuđeno? I da budu proglašeni nekooperativnim, da su se pretvarali da pregovaraju, da ne znaju šta hoće, da i kad dobiju što su tražili hoće još ...
      Toga se ja bojim, da će ih preveslati malom fintom, mrvičicom na koju se ne bi ni miševi navukli.
      Preporuke:
      16
      0
      82 utorak, 09 april 2013 08:52
      teletabis
      "činjenica da je samo za poslednjih desetak dana održano ili najavljeno najmanje pet-šest odvojenih manifestacija („Nikad granica“, „Naši“, „Dveri“, „Obraz“, studenti, SRS...) ostavlja sumnju ili u pamet ili u namere barem nekih od ovih protestanata. Pa čak i da se udruže svi pomenuti i nepomenuti, stvar bi se možda samo neznatno popravila, ali teško da bi, recimo, na ulicu uspeli izvući više od trećine ili četvrtine mase koja se na zagrebačkom trgu Bana Jelačića rutinski okupi na protestu protiv uvođenja ćirilice u Vukovaru, ili prilikom povratka hrvatskih generala iz Haga".
      E u ovom grmu leži zec.
      Prvo: ovi šrtaju, oni šetaju, tamo šetaju, svako za sebe, a kobajagim svi za Srbiju. Lažu i oni, jer da im je svima njima Srbija interes udružili bi se u ovom teškom trenutku.
      Preporuke:
      17
      3
      83 utorak, 09 april 2013 08:54
      Konobar
      Gospodin Vukadinović je dao izvrstan presek stanja, ali ne bi trebao da ima dilemu jesu li naši prijatelji doveli na vlast SNS ili nisu. Tu ne može da bude dileme jer iz dobro kontrolisanog i preciznog Brisela nikada ne bi otišla čestitka u 17 časova na sam dan izbora ( neradni dan i u Briselu ). To je bio poziv zaostalim biračima da požure i priključe se pobedniku do 20 časova kada se zatvaraju birališta. Znaju prijatelji kako će da nas uhvate na lepak, ljudi vole da su na pobedničkoj strani, samo ih treba ubediti da je pobeda tu na domak ruke. Ništa se nije prepustilo slučaju.
      Preporuke:
      29
      1
      84 utorak, 09 april 2013 09:00
      teletabis - nastavak
      Drugo: Beograd i beograđani se ponašaju kao da se njih to ne tiče, i najviše se plaše okupljanja, posebno okupljanja ljudi iz unutrašnjosti Srbije. Najčešće na njih gledaju kao na gubavce, ne interesuje ih kakava velika muka je naterala te ljude u Beograd.
      Treće: Ako sever Kososva i Metohije bude predato, Beograd mora da se nada da će većina izbeglih baš da dođe u njega. I imaju puno pravo da dođu svi u Beograd, jer odavde se rešava njihova sudbina-predaja.
      Četvrto: U Srbiji kod Srba samo izdaja je jednosmerna i bez šansi za povratak i pokajanje. Kako naš Triumvirat pripada ovoj kategoriji (izdaje političke ideje) nemamo sada čemu da se mnogo radujemo.
      Bio bih najsrećniji da je sve ovo moj uvrnuti pogled na Srbiju u kojoj živim, ali sve se plašim da nije tako.
      Preporuke:
      28
      0
      85 utorak, 09 april 2013 09:03
      Olivera
      Izvanredan tekst! Mislim da vecina intelektualne elite deli vase stavove, ali zarad licnog dobra i postignutih privilegija, ne odustaje od udvoristva vlastodrscima. Velika vecina srpskog naroda je ipak prilicno neobavestena i u borbi za prezivljavanje pogubljena, te nespremna za analize ovakvog stanja u drzavi. Zato bi ovaj tekst, kao i slicne sa ovog sajta trebalo izneti u nekim papirnim formama, koje bi se ucinile dostupnim sirim masama. Neko mora poceti da edukuje sire mase da bi se osvestili, da bi se trgli iz stanja beznadja u koji su zapali. Kako vise kome verovati posle svish srpskih kvislinga?
      Preporuke:
      20
      2
      86 utorak, 09 april 2013 09:23
      Dragan Katun
      Nije lako. Ali bojim se da su to već uradili.

      za Đorđevića, deo objašnjenja je u Goranovim ranijim navodima ovde, akontirali su u raznim vidovima, a deo je u njihovoj nedoraslosti, mali ljudi u teškim vremenima.
      Preporuke:
      14
      0
      87 utorak, 09 april 2013 10:07
      Dragan
      Politika svih vlastodržaca koji su došli na vlast posle 5 oktobra pa na ovamo aposlutno je pogrešna i katastrofalna za interese Srbije i Srpskog naroda. Tome je najviše kumovao onaj deo srpskog naroda koji je bio perjanica 5 oktobra.
      Preporuke:
      13
      0
      88 utorak, 09 april 2013 10:34
      Samokritika
      Nasa analitika toliko vec dugo ide linijom manjeg otpora u svojoj kritici vladajuce nacionalne politike, da kod mene izaziva sumnju, treba li je uopste ozbiljno sagledavati kao jedno suprotstavljanje ovoj politici kako bi ona zelela i kako se deklarativno predstavlja. Cini se da je sa njom deo jedinstvenog paketa (da ne kazem problema), ako ne u pogledu opredeljenja i stavova onda svakako u pogledu ozbiljnosti pristupanja problemima. Nema u tom smislu boljeg svedocanstva od tog da se glavni teren politicke analize iskljucivo i po pravilu trazi u licnim stavovima, sklonostima, moralnoj cvrstini i uopste subjektivnim mogucnostima vlasodrzaca, kao da oni iskljucivo predstavljaju sebe i svoje interese (oni su svakako prisutni, ali reci da su jedini ili glavni, nije analiza vec jeftina zabava ogorcenog naroda)Sta je sa objektivnom snagom drzave koju predstavljaju? Ima li u njoj nesto sto diktira ponasanje nasim politicarima kakvih god nominalno opredeljenja bili? Vredi li to analize?
      Preporuke:
      6
      3
      89 utorak, 09 april 2013 10:59
      educator
      Slažem se da do sada sintagma KOSOVSKI MIT nije postojala, već samo KOSOVSKI ZAVET. Po mom shvatanju, to, ipak, nisu iste stvari. Recimo da je KOSOVSKI MIT univerzalniji, kao nadogradnja ZAVETU. S obzirom da imamo nametnuto mit=mitologija=mitomanija,zašto im ne bismo suprotstavili KOSOVSKI ZAVET i KOSOVSKI MIT kao put ka POBEDI, a ne porazu, što nam je takođe nametnuto. Kako? Zar treba da ponovo "pročešljamo" Kosovsku bitku? Zar nije tu sve poznato i sve rečeno? Jedno je reći i napisati, a sasvim je drugo kako se to razume i shvati...Zar i ovaj Đorđev tekst svi razumeju i shvataju na isti način? A iste reči, ista slova...U rečima je , dakle, ogromna moć, ali mi još ne znamo da to oružje upotrebimo. Đorđe je na tragu...
      Preporuke:
      11
      0
      90 utorak, 09 april 2013 11:09
      Adalv
      Moram da priznam da sam u nedelju bio ubeđen da će u ponedeljak biti raspisani izbori. Poznati smo po tome što probleme ne rešavamo, nego oduglovačimo koliko god možemo, tako da mi je to bio jedini logičan potez vlasti: Vlada ne bi imala legitimitet za dalje pregovore, SNS bi pokušao da iskoristi trenutni rejting i ojača poziciju. Ispostavilo se da su pravi stručnjaci u iznalaženju neverovatnih, novih načina da se obezbede poziciono: ne pristajemo, ali smo spremni da i dalje pregovaramo; SPS-u odgovara, jer je: 1)i dalje u vlasti, 2) odgovornost za pregovore sada snosi i SNS; SNS-u odgovara, jer je: 1) i dalje u vlasti, 2) odgovornost za pregovore snosi i SPS, dok bi u slučaju koji sam ja smatrao verovatnim (novi izbori) odgovornost bila samo njihova. Pitam se, da li to rade intuitivno, ili zaista dooobrooo promisle? Kada bi samo deo svojih sposobnosti angažovanih na održanje vlasti iskoristili u spoljnoj politici, gde bi nam kraj bio! :)
      Preporuke:
      5
      0
      91 utorak, 09 april 2013 11:18
      Miroslav Đukić
      je, naravno, da oni nisu nikakvi „Obilići“. Daleko su i od (istorijskih) Brankovića. Ali se, izgleda, još uvek, pomalo ustručavaju da budu baš otvoreni „kvislinzi“. I možda – zahvaljujući sticaju okolnosti, odlučnosti Srba sa severa KiM, Vladimiru Putinu, apelu crkve i nevidljivoj moći kosovskog predanja – na kraju to neće ni postati


      Nije lako biti ni otvoreni kvisling! Treba imati hrabrosti da, poput nekada Milana Nedića, izađu pred narod i javno priznaju svoju predaju uz uvod: "Po naređenju okupatorske vlasti...".
      Preporuke:
      11
      1
      92 utorak, 09 april 2013 11:20
      Anka Krajina
      @ Goran Jevtović / @ Umešač
      Takvi akti nemaju snagu međudržavnog ugovora

      Tačno. Pravno-formalno ste obojica u pravu.

      Ali ta Rezolucija supsumira i Rezoluciju 1244 koja je iz OUN izmeštena u EU, pristankom Srbije i Sporazum o stabilizaciji i pridruživanju, potpisan 29. 4. 2008. koji jeste međunarodni ugovor.
      To su posledice o kojima govorim.

      Ne sugerišem ja da se pristane na tačku 6. te Rezolucije.
      To je odluka Nikolića odmah nakon izbora! On je rekao da se preuzete obaveze moraju poštovati.
      I do danas se trojka slepo drži tog kursa.

      Bez velikog pritiska javnosti neće učiniti zaokret, neće odustati od EU, ne treba se zavaravati.
      Druga opcija je da to učine u potaji i pred javnost izađu tek nakon obavljenog posla.

      To, što su juče izmucali anemično NE, ne znači nikakav zaokret u njihovoj nameri da ispune zahteve EU do kraja.
      To je kontinuitet politike Srbije od 2000-te.
      Preporuke:
      13
      0
      93 utorak, 09 april 2013 11:30
      slavonac srbin
      ma ovo je samo izdaja sa odlozenim paljenjem! nista ja njima vise ne vjerujem...sad nam tu izigravaju heroje i junake ko da su bili u srednjovjekovnoj bici,sve je to izrezirano a za koji dan ce da potpisu skoro sve i onda ce na sva usta da se hvale pred narodom kako su se junacki borili i na kraju izborili za bolji sporazum,mozda ce trebati njihovo junastvo da se opjeva i uz gusle kakvi obilic i lazar ovo su junacine briselskih megadana i zasluzuju nesto u desetercu kao sto i dolikuje...samo buna na dahije resava stvar ostalo je sve prazna prica,bojim se samo da nema vise ko da se pobuni,NAZALOST!!!
      Preporuke:
      13
      0
      94 utorak, 09 april 2013 11:43
      @Anka Krajina
      Zemlje Evropske unije bombarduju Srbiju kršeći sva važeća međunarodna pravila i dokumenta, a onda Srbija treba bez pogovora da se pridržava nekakve Rezolucije koju je doneo parlament te iste Unije.

      Ako je neko u stanju to da napiše onda mu nedostaju ili informacije ili nešto drugo.
      Preporuke:
      13
      1
      95 utorak, 09 april 2013 11:46
      Sreten
      Izvanredan tekst.Nepogresivo je detektovao trenutak. Bravo Dordje Vukadinovicu.
      Preporuke:
      16
      1
      96 utorak, 09 april 2013 11:49
      seljak bezemljaš
      Traži se "dobar razlog" za izdaju.
      Tačnije, taj razlog se "stvara".
      Zato se između ostalog priča "o nesagledivim posledicama".

      "Nesagledive posledice" su posledica neoliberalne
      politike, (divlje privatizacije,zaduživanja,rasprodaje)
      pa sada treba dati KiM, da bi se nastavilo istim putem dalje.
      Ta priča svodi Kosovo na nivo prodaje firme.
      Preporuke:
      21
      0
      97 utorak, 09 april 2013 12:12
      MilošRS
      Tekstovi poput ovog su raѕlog zašto mislim da je NSPM prava dragocjenost .
      Ipak , usuditi ću se da mu dodam nešto .
      Konkretno ,dijelu u kojem se pominje miganje...
      Bez želje da ikog pravdam , ali kako drugačije , u ovakvoj, medijski pokorenoj Srbiji ( i šire ) , drugačije da se dodje na vlast ?
      Krajem osamdesetih , kada im je Slobo mignuo..USA je bila na korak od neprikosnovenog ''samostalnog'' gospodarenja planetom .
      Njemačka do tih godina,politički patuljak..'' Mastrihtom'' se vraćala na staze ''stare slave''...I evo je ,dobrim djelom i preko naših leđa , vratila se . ...
      A na onoj, anamo strani , koja je nama Srbima oduvjek bila sudbinski važna,u to vrjeme imali smo pijanog Jeljcina , isprepadanog Kozirjeva i Rusiju koja je padala kao kamen...
      Drugim rječima ,idealna situacija Zapadu za obaviti dosta poslova ,pa i za batinanje i lomljenje kičme Srbima i Srbiji , da bi se Balkan spakovao kako Zapadu ) odgovara .

      Tako je bilo u vrjeme Slobinog '' miganja''... a danas..
      Preporuke:
      12
      0
      98 utorak, 09 april 2013 12:14
      Dag
      Đorđe je ovim esejem prevazišaio samog sebe! Nažalost, ovo ne je, najverovatnije, samo privremeno, a na kraju "evropskog puta" čeka nas sramno priznanje secesije.

      Jedina nada nam je osionost i surovost Imperije koja će nas možda izbaciti sa puta u zemlju OZ. Time bi vlast bila naterana na uravnoteženiji pristup spoljnoj politici i sopstvenim očekivanjima.
      Preporuke:
      8
      1
      99 utorak, 09 april 2013 12:21
      Anka Krajina
      @ Umešač
      Dugujem vam odgovor na pitanje:
      ko je „umirući pacijent“?
      Srbija u rukama ovog trojca To-Vu-Da.
      Time ne mislim da je ovaj "konzilijum" jedini krivac ali postoje jasne indicije da nije ni imao ozbiljnu nameru da spašava "pacijenta" već da ga "eutanazira", "šta god ko mislio o tome".
      Preporuke:
      8
      1
      100 utorak, 09 april 2013 13:14
      Umešač @ Anka Krajina
      Prvo, i formalno-pravno i suštinski, tzv.međunarodna zajednica od 1999. do danas najgrublje krši sva dokumenta i pravila međunarodnog prava kao i elementarne civilizacijske norme u odnosima prema Srbiji. Besmisleno je dakle da se mi pozivamo na nekakve rezolucije Parlamenta Evrope.

      Drugo, i formalno-pravno i suštinski sve garniture koje su bile na vlasti u Srbiji od 2000. do danas najgrublje krše odredbe važećih Ustava i elementarna pravila demokratske procedure. Besmisleno je dakle pominjati (i podvlačiti) šta je rekao ili obećao Toma Nikolić.

      Treće, apsurdno je očekivati da će se takav odnos „međunarodne zajednice“ i EU prema nama promeniti ukoliko Srbija ne napravi radikalan zaokret u svojoj spoljnoj politici a to podrazumeva: definitivan, jasan i nedvosmislen raskid sa bilo kakvim INSTITUCIONALNIM POVEZIVANjEM sa EU i NATO. Ukoliko se ne napravi takav radikalan rez predstoji nam zamajavanje, mrcvarenje, ponižavanje i konačno - PROPAST.
      Preporuke:
      12
      1
      101 utorak, 09 april 2013 13:17
      Rade Plecas
      Odlican clanak! Komplentno objasnjenje nase situacije, (uz tekstove Gorana Jevtovica, posebno o agentima od uticaja). Uzgred, gospodine Vukadinovicu, zelio bih ovom prilikom da vam izrazim najdublju zahvalnost za vas cjelokupan rad! (I vama gospodine Jevtovicu za vase tekstove na NSPM, a pogotovo borbu u ratu)!

      @ Zoran Đorđević
      " ... nikako da kažu čime nam to prete ... pretnje strašne..."

      I ja sam o tome puno razmisljao. Pretnje se moraju podjeliti u 2 grupe - jedno je sta namjeravaju da urade nasem narodu i drzavi u cjelini, a drugo je sta prete da ce uraditi pojedincima, politicarima i mozda njihovim porodicima.

      Kada je rijec o narodu i drzavi, cini mi se da su im u ovom trenutku mogucnosti da nas dodatno kinje, (vojno i ekonomski), prilicno suzene. Puno toga sto su mogli su vec uradili.
      Preporuke:
      7
      1
      102 utorak, 09 april 2013 13:18
      Rade Plecas
      Vojno - Da nas opet masovno bombarduju je, bar u ovom trenutku, tesko izvedivo - moraju prvo da obrade svoju javnost, sada je tesko sloziti koaliciju u NATO-u, Amerikanci su vec zauzeti na sve strane...

      Mogli bi nam namjestiti neku pucnjavu manjeg opsega. Npr. napujdati Siptare da napadnu nas narod na Kosovu i Metohiji. Mozda repriza 17. marta 2004 ili neka "Oluja". Samo, ni to nije bas neka efikasna prijetnja - potpuno je jasno da su odlucili Srbe potpuno izbrisati sa podrucja Kosova i Metohije, sve i da se pristane na ultimatume. Mozda da isceniraju neke nemire u Bosni, Sandzaku ili Vojvodini. (I to nam isto spremaju i ovako i onako).
      Preporuke:
      16
      1
      103 utorak, 09 april 2013 13:19
      Rade Plecas
      Nastavak -

      Na financijskom planu - osim financiranja pete kolone, vrlo malo nam daju, pa malo mogu i smanjiti.

      Sto se tice ekonomije u sirem smislu - nismo zavisni od trgovanja sa Zapadom. Svijet se globalizirao, sve se proizvodi u Aziji. Zapadne firme dovoze robu od tamo, prepakuju, pa nama skuplje prodaju. Bolje nam je, jeftinije i brze da kupujemo direktno od proizvodaca. Udaljenost nije vise bitna, mozemo trgovati sa bilo kime na planeti.

      Medutim, na nivou pojedinaca mogu puno vise uraditi - neke politicare su kupili, neke ucjenili, mozda i pretnjom fizicke likvidacije njih samih ili clanova porodica.
      Preporuke:
      13
      0
      104 utorak, 09 april 2013 13:38
      Anka Krajina
      @ @Anka Krajina
      a onda Srbija treba bez pogovora da se pridržava nekakve Rezolucije

      A da se Vi prvo rasanite pa da još jednom pročitate moj komentar pre nego što mi imputirate nešto što nisam rekla?
      Šta znači izraz anulirati?
      odbaciti, poništiti, opozvati
      I zašto to ne učine?
      Ko je pozvao Srbiju u EU? Niko! I zašto se onda gura tamo gde je niko ne želi? Nudi i moljaka a onda jauče? Zašto?
      Komentarišemo trenutno stanje a ne naše želje!
      Trenutno stanje je takvo da je pitanje dana kad će vladajući trojac potpisati kapitulaciju.
      Granicu su već postavili i niko je ne ruši.
      Ko sad nije obavešten?
      Preporuke:
      9
      0
      105 utorak, 09 april 2013 13:38
      deki ar.
      Ovo pročitati u drugom dnevniku RTS, umesto prenemaganja i plakanja naših političara.
      Preporuke:
      14
      0
      106 utorak, 09 april 2013 14:15
      Anka Krajina
      @ Umešač
      Ukoliko se ne napravi takav radikalan rez predstoji - PROPAST.

      Ne znam koliko puta još trebam da vam "prevedem" svoj prvi komentar? Jeste li pročitali moj zaključak?
      Ali ne moraš srljati u njega ("živo blato") ako znaš šta te čeka. Izračunaj šta je skuplje.

      Da li trojac zna šta čeka Srbiju u EU? Da li su izračunali kakvu cenu treba Srbija da plati da bi ušla u to kolo?
      Naravno da znaju. Zato im je i stigla čestitka pre zatvaranja birališta!
      Ne šaljite te poruke o "radikalnom rezu" meni nego NJIMA!
      Moj stav je jasan: ne verujem u njihovo NE!
      Preporuke:
      7
      0
      107 utorak, 09 april 2013 14:47
      @ Anka Krajina
      Nema potrebe da se Rezolucija EP o Srbiji od 19. januara 2011 anulira (odbacuje, poništava, opoziva) jer je ona ništava. A ništava je iz dva razloga. Prvo, u protivrečnosti je sa Rezolucijom 1244 SB koja u pravnoj hijerarhiji ima viši status od rezolucija EP. Drugo, zato što su srpski političari koji su je potpisali to učinili bez odobrenja dobijenog u validnoj parlametarnoj proceduri. Dakle, nema potrebe da se poništava (anulira,...) nešto što je ništavo.

      Ne bih više da polemišem sa vama jer mi je, nažalost, vaš način razmišljanja i izlaganja prilično nejasan. Valjda smo na različitim talasnim dužinama. U svakom slučaju – sve najbolje.

      P.S. Jedan prijateljski savet. Na vašem mestu ne bih koristio formulaciju „nesagledive posledice“. To izaziva nezgodne asocijacije na izlaganja nekih pripadnika našeg „državnog vrha“.
      Preporuke:
      8
      1
      108 utorak, 09 april 2013 15:47
      Milos-Karadjordje 1
      Vucic je hteo da potpise, Nikolic nije dao. Ono sto je medjutim najvaznije promice celokupnoj javnosti a to je da predlog koji je nasa delegacija ponudila ne ispunjava minimum interesa Srba na KIM i drzave Srbije. Naime, nas predlog se uopste ne bavi Srbima juzno od Ibra iako je javnost obavestavana , a sada je jasno da je obmanjivana, da se traze ista prava za sve Srbe. Rezolucija Skupstine koja je obavezujuca i Nikoliceva Platforma utvrdjuju Zajednicu srpskih opstina na celom KIM gde god zive Srbi.Preko noci, ceo drzvani vrh je prestao da govori o svim Srbima i sada se podrazumeva da se pregovori vode samo o Srbima na severu.Dalje, prava koja se traze za Srbe na severu su manja od onih koja sada imaju!?Drzavni vrh prakticno se unapred odrekao onoga sto vec ima na terenu na severu Pokrajine i tako se u trgovini, jer ovo je samo obicna trgovina sa Zapadom, odrekao prednosti koju daje cinjenica da Srbi na severu KIM gotovo potpuno kontrolisu situaciju i da trenutno imaju sva prava.
      Preporuke:
      12
      0
      109 utorak, 09 april 2013 15:48
      Milos-Karadjordje 2
      Naravno da je Zapad onda ponudio manje od onoga sto trazimo a mnogo manje tj. nista od onoga sto imamo na severu KIM jer smo se toga sto vec imamo sami odrekli svojim predlogom.Na kraju,savetnik Nikolica, Djuric rekao je da smo za ta minimalna prava Srba , manja od onih koja sada imaju, ponudili i clanstvo tzv.Kosova u medjunarodnim organizacijama!?Zauzvrat nismo trazili mnogo brzi prijem Srbije u EU po principu clanstvo za clanstvo.Seljak sa pijace napravio bi bolju trgovinu od naseg uvazenog drzavnog vrha...
      Preporuke:
      11
      0
      110 utorak, 09 april 2013 16:02
      Goran Jevtović
      @ Rade Plecas

      Hvala vam i srdačan pozdrav!
      Preporučio bih vam da pročitate opis jednog događaja iz rata u tekstu o borbama na karauli Košare, u odeljku foto-vesti.

      Svako dobro.
      Preporuke:
      11
      1
      111 utorak, 09 april 2013 16:28
      Nije
      Nije lako izdati. Zato se i prenemazu, prevrcu ocima, jezikom, muljaju...Na kraju ce pristati. Na sta, to cemo saznati tek kad se zavrsi.
      A sto se pita jedan komentator- zasto su nam ponudili lmanje od Ahtisarijevog plana- pa zato sto ce sada kao "kompromis" dati to "vise" sto je jednako Ahtisariju, sto smo sa gnusanjem vec odbili. Drzite me za rec. Imperija hoce da istera svoje, ona nece da popusta i da pravi kompromise, to je stvar jednakih.Imperija hoce da nas ponizi, zato to cini neskriveno, das nam kicmu slomi. Zato je Dacic i rekao da je Ahtisari Bozji dar. Tako ce ga i predstaviti. Nase troglavo rukovodstvo je to prihvatilo, ovo sto gledamo je samo tehnologija sprovodjenja direktiva, uprkos narodnoj volji. Ako im dozvolimo. Mi moramo jedno znati: da oni nisu svemocni. Ne moze nam niko oduzeti osecaj slobode ako ga se sami ne odreknemo. Ovde se zato uveliko i radi na ubijanju tog genoma slobode u Srbima. Zato je ova saka soli koja je izasla na ulice nesto jako dragoceno.
      Preporuke:
      12
      0
      112 utorak, 09 april 2013 16:39
      Borko Blagojević
      Al' su u "Politici" iskasapili tekst.Original u NSPM ima 14.088 znakova a "Politika" ga je skratila na
      5.298 znakova. Uz promenjen naslov. Prpa,bato.
      Preporuke:
      12
      0
      113 utorak, 09 april 2013 18:11
      SRBIN IZ UVERENjA
      Srpski muslimani pozivaju na jedinstvo i slogu u ovim preteškim vremenima za srpstvo i Srbiju.Otvoreno obraćanje muftije Muhameda JusufspahićaU otvorenom pismu povodom aktuelne situacije, zamenik reis ul uleme Islamske zajednice Srbije vladi poručuje da je ovo trenutak kada, kako kaže, moramo biti zajedno i biti podrška jedni drugima."Obraćamo vam se u ovim teškim trenucima kada treba doneti važne odluke koje se dugoročno odražavaju na budućnost našeg naroda i zemlju u celini. Mi, Islamska zajednica Srbije, muslimani Srbije kao deo naroda i iz naroda, proživljavamo ovo teško vreme u svakom pogledu želeći svojoj domovini najbolje”, navodi se u pismu Vladi Srbije.Moramo, dodao je, biti zajedno i jedno, biti podrška jedni drugima jer svi gubimo ili dobijamo.NASTAVAK SLIJEDI:
      Preporuke:
      14
      0
      114 utorak, 09 april 2013 18:15
      SRBIN IZ UVERENjA
      Muftija Jusufspahić, poruka srpskih muslimana:
      "Obraćamo vam se u ovim teškim trenucima kada treba doneti važne odluke koje se dugoročno odražavaju na budućnost našeg naroda i zemlju u celini. Mi, Islamska zajednica Srbije, muslimani Srbije kao deo naroda i iz naroda, proživljavamo ovo teško vreme u svakom pogledu želeći svojoj domovini najbolje”, navodi se u pismu Vladi Srbije.
      Moramo, dodao je, biti zajedno i jedno, biti podrška jedni drugima jer svi gubimo ili dobijamo.
      "Molimo uzvišenog Stvoritelja svih nas, Boga našeg jednog, jedinog, da nas blagoslovi, i zemlju našu Srbiju, da nas sačuva od zla i uputi pravim putem, da našoj vladi i državnom vrhu da mudrosti i snage da nađu najbolje rešenje", navodi se u poruci dostavljenoj medijima.
      Preporuke:
      15
      1
      115 utorak, 09 april 2013 18:32
      Igor
      Moj komentar je sigurno suvisan u moru prethodnih, ali ne mogu odoleti da svojim, na neki nacin potpisem svaki redak DJ. Vukadinovica, koga smatram glasnogovornikom normalne, patriotske, tradicionalne i moderne Srbije.
      Pozdrav NSPM-u u NSPM-ovcima
      Preporuke:
      12
      0
      116 utorak, 09 april 2013 19:22
      SRBIN IZ UVERENjA
      Pismo SRC predsjedniku Tomislavu Nikoliću na linku:


      http://srbimuslimani.wordpress.com/2013/04/09/40/
      Preporuke:
      6
      0
      117 utorak, 09 april 2013 20:59
      zeka
      Možda i njima i nije tako teško da izdaju,treba biti jako oprezan.
      Preporuke:
      6
      0
      118 utorak, 09 april 2013 21:24
      Stanimir Trifunović
      "...Ko večeras (juče, nakon obznanjivanja vladinog "NE") nije osetio damar dostojanstva i ukus Slobode ne sme smetnuti sa uma da će verujući u svoju zavereničku viziju možda, i na žalost, i dočekati njenu empirijsku validaciju (jer svakako vlast konačno biva isterana na čistac i narednih dana će konačno biti potpuno jasna njena uloga u aktuelnom geopolitičkom i ostalom galimatijasu), ali i biti na strani svega što kompromituje napore ka devazalizaciji Otadžbine i svih onih kojima je do toga jako stalo..."
      Preporuke:
      9
      0
      119 utorak, 09 april 2013 22:40
      Rin o-o to
      Utopistička doza u tekstu. Svi znamo sve nazive i presek stanja. Činjenica je da je srpski narod izložen dvodecenijskoj gebelsovskoj propagandi koja mora da je uticala ( i jeste) na svest a politički pritisci i kazne srpskom narodu i državi Srbiji doprineli su pomeranju od realnog i perspektivnog pogleda na put ovog naroda. Realna politička reprezentacija ovog naroda je palijativni odgovor na napred navedene pritiske na srpski narod pa je traženje pravog odgovora uvek poraz jer je glavna životna grana razgranata do u nekorisni iverak koji se krati u redovnoj rezidbi (ako želimo da voćka bude produktivna)...
      Preporuke:
      2
      4
      120 utorak, 09 april 2013 22:42
      Rin o-o to
      ... Dakle, Srbija i srpski narod su daleko od sebe ( od glavnog stabla) i trebaće vreme za povratak sebi, pod uslovom da ovaj narod to želi. Ovaj narod to ne želi i on to kaže formalno i neformalno zato što mu je govorenje svedeno na ventilaciju a ne na uticaj na moguća društvena pozitivna pomeranja! Srpski narod je narod ubijen u pojam. Političari i njihova histerična reakcija samo su deo ambijenta u kome se njihova drama medijski vidi. One druge pojedinačne ili onih društvenih poraženih i očajnih grupa postaju anonimne i na njih je društvo indiferentno. Nemoj samo neko da me pita šta je rešenje? Ako neko do sada nije stekao uvid u sve ovo dvodecenijsko pred nama i nije percipirao sebe i naciju kojoj pripada njemu bilo kakvi odgovori ne mogu da koriste.
      Preporuke:
      6
      0
      121 utorak, 09 april 2013 23:57
      Vlada, Srbija
      Nadam se da će se u toj SNS naći dovoljno odvažnih ljudi da se suprotstave svom umišljenom predsedniku (novom, vrednom i agilnom vizionaru koji toliko brine "da nam deca ne budu gladna"), i da tako ovu suludu priču o EUniji pošalju u zaborav! Po cenu da tu stranku sasvim razbucaju - što bi i zaslužila ukoliko nastavi sa žutom mantrom!
      Preporuke:
      13
      1
      122 sreda, 10 april 2013 11:32
      Poštovalac NSPM
      Sažet prikaz trenutnog stanja srpske sudbine, i sa pravim osvrtom na sve dvadesetogodišnje političke aktere, u ovoj napaćenoj Srbiji. Tekst vam je istorijski, hvala bogu te nastao, i da je i malo pameti ušao bi u istorijsku čitanku svih škola i fakulteta. Možda bi trebalo razraditi i tu sumnju u čestitost ovog establišmenta, razotkrivanjem njihovih iskrenih namera u saradnju sa saveznicima kao što je Rusija, kao i neaktivnost na unutranjem ekonomskom i državotvornom planu. Verovatno je ovo motiv za neki novi budući tekst koji bi trebao da probudi nadu kroz realnost a ne bajke o nekakvim kanalima i marsovcima. Živela Srbija.
      Preporuke:
      7
      0
      123 subota, 13 april 2013 23:56
      stanoje
      Djordje, uvek ste najbolji, najpametniji i najposteniji Srbin!
      Svaka cast, pogofaqk u centar!
      Preporuke:
      2
      0
      124 utorak, 16 april 2013 09:39
      Slobodan 52
      Nema razliku za brigu...sve ide po planu, za ostatak poštenih građana Srbije...brzina je direkno proporcionalno, uslovljena štetom koju su čipovani roboti i DOS načinili.Voleo bih, da ostatak poštenih građana Srbije shvati tu situaciju što pre...i potom, da se ujedini u obnovi naše voljene zemlje.prijatno.
      Preporuke:
      0
      0
      125 utorak, 16 april 2013 10:03
      Slobodan 52
      p.s.

      veoma je lako izdati zemlju....ko je izdajica i profiter, zelenaš, kriminalac...da...to smo mogli da se uverimo...na žalost, gotovo svi plaćamo cenu izdaje...i nešto čekamo...nešto....šta, ne znam.
      Preporuke:
      0
      0

      Anketa

      Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
       

      Republika Srpska: Stanje i perspektive

      Baner
      Baner
      Baner
      Baner
      Baner
      Baner